כל אחד מאיתנו, ברמה האישית, דואג לטפח את עצמו, מי יותר, מי פחות. איך אנחנו נראים? איך הסביבה רואה אותנו? מה הם מרגישים כלפינו? את השאלות הללו אנו פותרים בתשומת הלב שאנו מעניקים לפרטים. אם באמצעות עיצוב השיער, טיפוח הגוף, הלבוש או האביזרים הנלווים. כל אחד עם מה שיתן לו את ההרגשה הטובה ביותר לנראות שלו. בסופו של דבר אנחנו משתדלים לטפח את החזות שלנו למענינו ולא פחות למען כל אלה שמסתכלים עלינו.
עכשיו תחשבו על העסק שלכם, הארגון שלכם. מתי בפעם האחרונה הצבתם מראה אמיתית מול העסק ושאלתם: ״איך הלקוח רואה אותנו?״ בהיר? כהה? נקי? עמוס? קטן? גדול?
מה הוא באמת מצליח להבין מהמבט הראשון כשהוא פוגש אותנו? במודעה בעיתון, באתר האינטרנט, בחשבונית שנשלחת אליו, בחלון הראווה, בכרטיס הביקור או ברשת החברתית שלנו.
נכון, אין ספק שהמשפט: אל תסתכל בקנקן, אלה במה שיש בתוכו, מתאים לארגון שלכם, כמו כפפה ליד, בדיוק כמו שהוא מתאים כל םעם מחדש לתירוץ, כשאנו בוחרים להתעלם מהעובדות האמיתיות ולהדבק לסיסמאות. שלא תטעו – חזות יפה ככל שתהיה לא שווה כלום בלי ערכים ותוכן, אבל למבט הראשון יש חשיבות גדולה. מאוד.
תחשבו מה קורה לכם כשאתם רואים מדי יום עשרות אלפי מסרים, ברשת החברתית, בנסיעה, בעיתון, בטלויזיה. מה הדבר שמצליח לתפוס לכם את העין? לסקרן אתכם, לגרום לכם ללהביט שוב ואולי אפילו רגע לצלול פנימה לתוכן.
השארת תגובה
חייבים להתחבר כדי להגיב.